piątek, 28 lutego 2014

3 dni! :D

Hej!
Ostatnio nie miałam czasu oraz miałam mały szlaban na kompa, ale teraz wracam do was..
W tym poście opiszę moje ostatnie dni :D
No więc tak...
Środa: W środę miałam szkolny basen (xd) i nie poszliśmy bo był apel. Po apelu zamiast na basen poszliśmy na plac zabaw. Obok placu jest mała siłownia, to był nasz cel wyprawy, ale wszystkie dziewczyny od razu pobiegły na plac ja również i zaczęła się świetna zabawa. Tu parę fotek. :D ♥



lol



Czwartek: Tłusty Czwartek... Zjadłam chyba z 6 pączków. W szkole były również pączki.
Wszędzie pączki.
Po szkole poszłam z Paulą, Patką, Wiką do Biedronki i się świetnie bawiłyśmy śmiejąc się z różnych rzeczy. Pogadałyśmy sobie i w ogóle. Było wspaniale :D ♥

No a dzisiaj się nic szczególnego nie działo :D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz