niedziela, 26 stycznia 2014

Łyżwy i śnieg

Cześć !
Nareszcie spadł śnieg jest go całkiem sporo bardzo się z tego powodu ciesze bo nareszcie moje sanki będą wykorzystane. :) Jutro jadę prawdopodobnie z moja przyjaciółką na łyżwy. Na pewno będzie bardzo fajnie. Jednak jest jeden minus.. nigdy nie miałam łyżw na nodze. Tak, tak wiem, że mam 13 lat i jeszcze ani razu nie miałam łyżw na nodze. Nigdy nie miałam do tego okazji. Moi rodzice również nie umieją jeździć na łyżwach więc chyba dla tego nigdy nie miałam ich na nogach. Mam nadzieję, że szybko nauczę się jeździć oczywiście nie perfekcyjnie ale jakoś... Chyba nie będzie to aż takie trudne dla mnie bo doskonale mi wychodzi jazda na rolkach, a te dwie rzeczy są chyba do siebie podobne. :D Przynajmniej tak mi się wydaje. :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz