piątek, 24 stycznia 2014

Nowa myszka :)

Hej Miśki! 
W tej notce chciałam się pochwalić moim dzisiejszym niesamowitym wyczynem. :D A mianowicie: wczoraj wieczorem umyłam sb włosy. Jak rano wstałam to włosy miałam powykręcane we wszystkie strony :P  Więc stwierdziłam, że wyprostuje je i przy okazji ogarnę moją grzywkę żeby jakoś wyglądała. No dobra.. prostuje sb włosy i włączam "Youtube" bo tam znalazłam dziewczynę która fajnie zrobiła sb grzywkę (https://www.youtube.com/watch?v=QAdz5HvNDo4 tu macie link :) ). Żeby włosy mi się tak nie elektryzowały to przygotowałam sb miskę z wodą. Na ziemi miałam laptopa, a na ziemi mi było niewygodnie na zrobienie grzywki, więc laptop przeniosłam na mały stolik w moim pokoju. Obok stolika stała miska z wodą do której wpadła mi myszka od laptopa :/ Nie było zbyt fajnie bo nic nie mogłam na nim zrobić. Dlatego z koleżankami (Wiktoria i Karolina) poszłam do "Carrefour'a " żeby kupić myszkę ale tam odpowiedniej nie znalazłam. Miałam tak niezły ubaw... Po południ pojechałam z moją mamą do "Avans" i tak kupiłam bardzo ładną myszkę która wygląda tak:
To zdjęcie jest słabe bo zrobione laptopem ale tylko takie mogłam zrobić bo obecnie nie mam aparatu :D Popsuł mi się :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz